Va asiguram ca respectam confidentialitatea datelor dvs. si de aceea ne angajam sa protejam orice informatii care identifica sau pot contribui la identificarea unei persoane fizice (“date cu caracter personal”), pe care le colectam, le prelucram si/sau la care avem acces.

Prin intermediul acestei Politici cu privire la protectia datelor cu caracter personal (denumita in continuare „Politica”) vrem sa ne asiguram ca aveti acces la o informare adecvata cu privire la colectarea si procesarea datelor dvs. cu caracter personal, inclusiv a acelor informatii asupra carora avem obligatia sa va informam, asa cum prevad reglementarile in vigoare cu privire la protectia datelor cu caracter personal, incluzand Regulamentul GDPR Nr. 2016/679 The General Data Protection Regulation (“GDPR”).

Ce date prelucram?

Pentru a face o rezervare avem nevoie de urmatoarele date cu caracter personal: nume si prenume; numarul de telefon; adresa dumneavoastra de e-mail. Numarul de telefon si adresa de e-mail ne sunt necesare pentru a va putea oferi informatii asupra cererii dumneavoastra de rezervare.

Cum folosim informatiile despre dumneavoastra?

Toate aceste informatii ne sunt necesare pentru a va garanta rezervarea in restaurantul nostru. Daca, din diverse motive, vom fi nevoiti sa va contactam inainte de data evenimentului, vom face acest lucru pe adresa de e-mail sau numarul de telefon pe care ni le-ati comunicat. Daca, din diverse motive, vom fi nevoiti sa va contactam inainte de ora rezervarii, vom face acest lucru prin numarul de telefon oferit.

Nu vindem si nu trimitem datele dumneavoastra catre alte entitati. Putem permite accesul la date numai autoritatilor, conform legilor in vigoare.

MARKETING

Nu va vom trimite, in scopuri de marketing, niciun fel de informatii referitoare la locatia noastra decat daca ne oferiti acordul dumneavoastra.

ACCESUL LA INFORMATII, RECTIFICARE A DATELOR

Vrem sa va asiguram ca toate drepturile dumneavoastra sunt respectate si ca datele dumneavoastra cu caracter personal sunt integral protejate.

Aveti dreptul sa cereti o copie a informatiilor pe care le detinem despre dumneavoastra, sa cereti rectificarea sau stergerea datelor respective, ori sa cereti restrictionarea prelucrarii datelor.

Daca doriti sa faceti vreuna din operatiile de mai sus, va rugam sa ne scrieti un email direct de pe adresa de e-mail folosita in corespondenta cu noi.

PREZENTA ONLINE

Prin navigarea pe site-ul nostru, www.restaurantgedi.ro, sunteti de acord cu folosirea de cookie-uri strict necesare pentru functionarea site-ului. Cookie-urile sunt mici fisiere de text ce pot fi utilizate de catre site-urile web pentru a face utilizarea lor mai eficienta. Legea stipuleaza ca putem stoca cookie-uri pe dispozitivul dumneavoastra, in cazul in care ele sunt strict necesare pentru operarea acestui site. Nu colectam si nu retinem informatii despre dumneavoastra, sau care sa va identifice.

Prin interactiunea pe platformele Facebook, Google sau Instagram, nu colectam informatii despre dumneavoastra, altele decat cele mentionate mai sus in caz de rezervare. Datele dumneavoastra pe aceste platforme se supun politicilor de utilizare ale acestora.

Cum sunt stocate datele dumneavoastra?

Prelucrarea datelor cu caracter personal se realizeaza prin mijloace manuale, cu respectarea cerintelor legale si in conditii care sa asigure securitatea, confidentialitatea si respectarea drepturilor persoanelor vizate.

Toate documentele care contin date cu caracter personal se inregistreaza si urmeaza regulile de pastrare, procesare, multiplicare, transport, transmitere, distrugere si arhivare stabilite prin reglementarile legale in vigoare.

Actualizari ale politicii de confidentialitate

Aceasta varianta a Politicii de Confidentialitate se va actualiza daca apar noi cerinte legale.